راز‏
راز‏

راز‏


* تمرین : دگرگونیهای تازه ایجاد کنید *
اکنون وقت آن است که فهرست نواقص خود را بردارید و به جمله های مثبت برگردانید .
- فرض میکنیم فهرست منفی شما چنین بوده است .
* زندگیم آشفته است
* باید از وزن خود بکاهم
*هیچ کس دوستم ندارد
- می توانید آنها را برگردانید و بگویید :
*** مشتاقم آن الگوی درونم را که این وضع را آفریده است رها کنم .
*** من جسمی شاد و باریک دارم .
***به هر کجا که می روم محبت نثارم می شود .
اعتماد و و احساس لیاقت و پذیرش ، به جسم شما این قدرت را خواهد داد که وزن مناسب خود را بیابید
این جمله ها به ذهن شما نظم و سامان می دهد، در زندگیتان روابط دلپذیر می آفریند .
شیوه یی که ما می توانیم به آرزوهای خود برسیم معجزه آساست .
" شفای زندگی نوشته لوییز هی "
**من زندگی هستم ***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد