راز‏
راز‏

راز‏

تصمیم خود را بگیرید
برای ایجاد یک انگیزش عمیق باید تصمیم بگیرید. وقتی درباره آن فکر کنید، می‌بینید که تعبیر عجیب و خنده‌داری است. به طور کلی، «همه فکرهایتان را بکنید.» یعنی این‌که درباره چیزی، معمولا پس از آن‌که خوب آن را سبک و سنگین کردید، تصمیم بگیرید. اما «چیزی را درست کردن» به معنای سر هم کردن آن نیز هست. همان‌گونه که یک داستان می‌سازید یا یک بهانه می‌تراشید. از یک جهت، بسیاری از ما به خوبی خواهیم توانست به طریقی از پس کار برآییم و تصمیمات خود را بگیریم.
هرچه باشد، ما همگی یک گفت‌وگوی درونی (یا تک گویی) با خودمان انجام می‌دهیم. اما به چه قصدی؟ اکثر ما اجازه می‌دهیم که زندگی‌هایمان اتفاق بیفتد. کسانی که چیزهایی را در این جهان به دست می‌آورند، افرادی هستند که قصد خود را کشف می‌کنند یا در مورد آن به تصمیم می‌رسند، هدف‌هایی را انتخاب می‌کنند که از آن قصد حمایت کنند و سپس فعالیت‌هایی را تعریف می‌کنند که آن‌ها را به سمت آن هدف‌ها به حرکت درمی‌آورد. به عبارت دیگر، آن‌ها درباره آن چه می‌خواهند انجام دهند، تصمیم می‌گیرند.

ماموریت تو در زندگی تغییر جهان نیست. تو مامور تغییر خویشتنی. و تمامی راه حل ها در درون توست....


"آندرو متیوس"


انواع اقدام در قانون جذب (3)
ب) اقدام الهام‌بخش (2)

تو پی می‌بری که عقاید الهام‌بخش، تکانه‌هایی شهودی و سیخونک‌هایی ملایم از طریق رویاها به تو می‌رسد که باید روی آن‌ها اقدام کنی. بگذار کنجکاوی و علایقت تو را راهنمایی کند. این همان اقدام الهام‌بخش است. ایمان داشته باش و بخواه که با اعتماد به نفس و اعتقاد راسخ به خواسته‌هایت و با علم به این‌که کائنات در تلاش‌هایت از تو حمایت می‌کنند، به سمت جلو حرکت کنی. انجام هر اقدامی صرفا گسترش منطقی باورها و اعتماد خودت است. اگر واقعا باور نداشتی که چیزی امکان‌پذیر است، اصلا دست به اقدام نمی‌زدی. در این جا تفاوت اساسی در این است که در اقدام بدیهی، اختیار کامل با توست، فقط با تو. در حالی که در اقدام الهام‌بخش، کار با استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه، باور و اعتقاد تو و با کمک خداوند صورت می‌گیرد. ترکیبی از هر دو کمال مطلوب است. به خدا توکل کن و خودت هم تمایل داشته باش که کاری انجام دهی!






اگر تو عجله می‌کنی، بدان که افکار و اعمالت بر اساس ‫#‏ترس‬ است، ترس از دیر شدن و تو جلو جلو موارد بد را راست و ریس می‌کنی.
وقتی به عجله و شتاب خودت ادامه بدهی، موضوعات بد را یکی پس از دیگری ‫#‏جذب‬ می کنی و سر راهت قرار می‌دهی. علاوه بر این، قانون جذب شرایط بیش‌تری را در آینده برای تو فراهم می‌کند که باعث می‌شود عجله کنی.
تو باید از این کار دست برداری و خودت را از آن بسامد دور کنی. چند دقیقه‌ای وقت صرف کن و اگر دلت نمی‌خواهد موارد بد را به سوی خودت بکشی، خودت را متحول کن.

‫#‏راز‬ ‫#‏راندا_برن‬ ‫#‏قانون_جذب‬ ‫#‏زمان‬





وقتی سروکله تصاویری از آن چه نمی‌خواهی پیدا می‌شود، نشانه‌ای است برای تو که طرز فکرت را تغییر دهی و علامتی جدید از خود ساطع می کنی.
اگر وضعیت جهانی است، تو هم بی‌قدرت نیستی. تو کل قدرت را در اختیار داری.
بر این اصل تمرکز کم که تک‌تک مردم در لذت و شاد هستند. روی وفور نعمت و فراوانی غذا تمرکز کن. افکار قدرتمندت را بر هر آن چه می‌خواهی تمرکز کن. تو این توانایی را داری که با ساطع کردن احساساتی سرشار از عشق و سعادت، به رغم هر آن چه در اطرافت می‌گذرد، خیلی چیزها به دنیا اهدا کنی.

‫#‏راز‬ ‫#‏راندا_برن‬ ‫#‏قانون_جذب‬ ‫#‏زمان‬


راز درون خود توست. هر چه بیش‌تر از ‫#‏قدرت‬ درونی‌ات استفاده کنی، بیش‌تر آن را به سوی خودت ‫#‏جذب‬ می‌کنی. تو به مرحله‌ای می‌رسی که نیازی به تمرین بیش‌تر نداری، چون خودت #قدرت خواهی شد، کامل خواهی شد، خردمند خواهی شد، زیرک خواهی شد، ‫#‏عشق‬ خواهی شد، ‫#‏لذت‬ خواهی شد.
‫#‏راندا_برن‬‫#‏راز‬

- واکنش قانون جذب درست مثل واکنش ذهن توست . قانون جذب آنچه را تو نمی خواهی ، می شنود . وقتی به ندای درونت گوش می دهی که افعال و عبارت منفی به کار می برد ، در واقع توجه و انرژی خودت را به چیزهایی می دهی که آنها را نمی خواهی .

- اگر کنجکاوی بدانی که در هر زمنیه ای از زندگی ات امواج مثبت می فرستی یا منفی ، کافی ست به آن زمینه نگاهی بیندازی و ببینی چه چیزی دریافت می کنی . این جور شدن و تطابقی بی نقص است . تمام چیزهایی را که باعث می شود احساسی خوب به تو بدهد ، شناسایی کن و بیشتر به آن بپرداز .

- قانون جذب صرفا" در برابر آنچه در مورد گفته ها یا افکارت احساس می کنی ، واکنش نشان می دهد . سرعت قانون جذب نسبت مستقیم با میزان پذیرش تو دارد . طبق قانون جذب ؛ باور محدود ، فکری تکراری است که تو را از جذب خواسته هایت باز می دارد .

- من می توانم باورهایم را هر طور که دلم بخواهد تغییر دهم و از طریق قانون جذب باورهایی تازه خلق کنم . من می توانم خودم را از الگوهای آبا و اجدادی و باورهای دست و پاگیر اجتماعی رها کنم و یک بار برای همیشه ثابت کنم که قدرت درونم از قدرت درون جهان برتر است .

"راز"

#‏کائنات‬ زمان و اندازه سرش نمی شود. آشکار کردن یک دلار یا یک میلیون دلار برایش یکسان و آسان است. روندی مشابه دارد و تنها دلیلی که یکی از آن‌ها زودتر و دیگری دیرتر پدیدار می‌شود این است که تو خیال می‌کردی، یک میلیون دلار کلی ‫#‏پول‬ است ولی یک دلار که چیزی نیست.

‫#‏راز‬ ‫#‏راندا_برن‬ ‫#‏قانون_جذب‬ ‫#‏زمان‬