راز‏
راز‏

راز‏


• میانبُری برای ظاهر شدن خواسته‌هایت، توجه کردن به هر آن چه می‌خواهی به عنوان حقیقت محض است.

• قدرت تو در افکارت نهفته است. پس آگاه باش. به عبارت دیگر، "یادت باشد که به بیاد بیاوری".


محدودیتی در کار نیست. هر چیز را اگر به راستی بخواهید در اختیار شماست. هر چیزی را اگر به راستی ‫#‏آرزو‬ کنید از آن شما می‌شود. کمبودی در عالم هستی وجود ندارد. وقتی اشخاص کمبودی را می‌بینند، آن کمبودِ ‫#‏عشق‬ است. کمبود ‫#‏سلامتی‬ وجود ندارد، کمبود ‫#‏پول‬ و منابع وجود ندارد. عرضه برابر تقاضاست. عشق بدهید تا آن را دریافت کنید.


خواسته‌های آدمی اغلب در آخرین لحظه برآورده می‌شوند چون آدمی کار را وامی‌نهد. یعنی از استدلال دست می‌کشد و خرد لایتناهی مجال کار می‌یابد.


وقتی چیزی را می بنید که دوست دارید به آن آری بگویید.
وقتی مطلبی را که دوست دارید می‌شنوید به آن آری بگویید. وقتی چیزی را که دوست دارید می‌چشید به آن آری بگویید. وقتی که چیزی را دوست دارید می‌بویید به آن آری بگویید. مهم نیست که آن را دارید یا ندارید، به آن جواب آری بدهید، زیرا این گونه آن را با #عشق دادن انتخاب می‌کنید.


هر کاری را که با میل شدید انجام دهید، همان اندازه که شما تلاش می‌کنید تا مظهری از خدا باشید، خداوند همان قدر همراه شما کار می‌کند. کشاورزان، باغبان‌ها و کسانی که در جنگل کار می‌کنند این نکته را می‌دانند. آن‌ها می‌دانند که هر میزان کاری که می‌کنند، خلقت نیز همان مقدار کار می‌کند. بخشیدن و گرفتن همیشه برابرند. هر چه بیش‌تر به خلقت خدمت کنید، خلقت نیز در پاسخ بخشیدن شما در کنار شما کار خواهد کرد. (لائو راسل)


هر فکری که در سر می‌پرورانی و هر حرفی را که بر زبان می‌آوری، حکم تاییدیه را دارد.
افکار و کلام تو حاکی از هویت تو ونشان دهنده درک تو از دنیای هستی است. هر دفعه که فکری منفی می‌کنی یا گفتار تو حالت نکوهش به خود پیدا می‌کند، در واقع واقعیت وجودی خود را تایید می‌کنی. خوشبختانه، همین مساله در مورد افکار و گفته‌های مثبت هم صدق می‌کند.


همه چیز #انرژی است. تو هم مغناطیس انرژی هستی. بنابراین به طور الکتریکی هر چیزی را به سوی خودت انرژی‌زا می‌کنی و به طور الکتریکی خودت را به سوی هر چیزی که می‌خواهی انرژی‌زا می‌کنی.

• تو موجودی معنوی هستی. تو انرژی هستی. انرژی نه ایجاد می‌شود و نه از بین می‌رود، بلکه فقط شکل و قالب آن تغییر می‌کند. بنابراین جوهر ناب تو همیشه بوده، هست و خواهد بود.


اگر به لزوم آرامش یافتن پی برده‌اید تا مرکز روحی خود را به عنوان زادگاه واقعی دریابید، به بزرگ‌ترین هنرمند رجوع کرده در طبیعت به گردش بپردازید. معجزه را تماشا کنید – دنیای ما.


محدودیتی در کار نیست. هر چیز را اگر به راستی بخواهید در اختیار شماست. هر چیزی را اگر به راستی #آرزو کنید از آن شما می‌شود. کمبودی در عالم هستی وجود ندارد. وقتی اشخاص کمبودی را می‌بینند، آن کمبودِ #عشق است. کمبود #سلامتی وجود ندارد، کمبود #پول و منابع وجود ندارد. عرضه برابر تقاضاست. عشق بدهید تا آن را دریافت کنید.


حالا چطور آگاه‌تر شوی؟ یک راهش این است که از خودت سوال کنی: "حالا من در چه فکری هستم؟ چه حس و حالی دارم؟" درست در لحظه‌ای که از خودت بپرسی، آگاه هستی. چون ذهن خودت را متوجه زمان حال کرده‌ای.


یک #تمرین درخواست کردن دیگر هم بود که روانشناسم به من می‌داد. بایست به یک رستوران متعلق به اقلیت‌های قومی می‌رفتم و با جدیت غذایی اشتباه درخواست می‌کردم. بنابراین به یک رستوران مکزیکی رفتم و تقاضای فتوچینوآلفردو کردم یا در رستوران ایتالیایی می‌گفتم: یک بوریتونی گوشت گاو با پنیر می‌خواهم.
بخصوص یکی از تجربیاتی که کسب کردم عجیب بود. چون با اطمینان سوال می‌کردم، به جای این‌که پیش‌خدمت بگوید: "این سوالی احمقانه است"، کاملا در مورد حقیقت دچار تردید شد. در یک رستوران ایتالیایی بودم و تقاضای بوریتو کرده بودم. پیش‌خدمت گفت: "نمی‌دانم صبر کنید." او به آشپزخانه رفت که ببیند آیا بوریتو دارند یا نه. بعد برگشت و معذرت خواست که نداشتند. چون با اطمینان درخواست کرده بودم، او کاملا به حقیقت درخواست من شک کرده بود. با این‌که تقاضایی عجیب بود، ناگهان برای او نیز تبدیل به حقیقتی شده بود. (مایکل هس)

#جک_کنفیلد #مارک_ویکتور_هانسن #عامل_علاءالدین #مایکل_هس #داستان_آموزنده


قانون یک – شما (1)
برای قانون جذب فقط یک فرمول ساده وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. تا جایی که به قانون جذب مربوط می‌شود، در دنیا فقط یک نفر وجود دارد- شما. شخص دیگری وجود ندارد. تا جایی که به قانون جذب مربوط می‌شود چیز دیگری وجود ندارد. تنها شما وجود دارید، زیرا قانون جذب به ‫#‏احساسات‬ شما واکنش نشان می‌دهد. آن چه شما می‌دهید مهم است و این مطلب درباره هر کسی صدق می‌کند؛ بنابراین، در عمل، قانون جذب همان قانون شماست. تنها شما وجود دارید و کس دیگری در کار نیست. برای قانون جذب شخص دیگر شما هستید، دیگران شما هستید، زیرا آن چه را که درباره دیگران فکر می‌کنید نصیب شما می‌شود.


ما آن چه را انتظار داریم می‌یابیم و آن چه را درخواست می‌کنیم به دست می‌آوریم. (البرت هابارد)