راز‏
راز‏

راز‏


یک #تمرین درخواست کردن دیگر هم بود که روانشناسم به من می‌داد. بایست به یک رستوران متعلق به اقلیت‌های قومی می‌رفتم و با جدیت غذایی اشتباه درخواست می‌کردم. بنابراین به یک رستوران مکزیکی رفتم و تقاضای فتوچینوآلفردو کردم یا در رستوران ایتالیایی می‌گفتم: یک بوریتونی گوشت گاو با پنیر می‌خواهم.
بخصوص یکی از تجربیاتی که کسب کردم عجیب بود. چون با اطمینان سوال می‌کردم، به جای این‌که پیش‌خدمت بگوید: "این سوالی احمقانه است"، کاملا در مورد حقیقت دچار تردید شد. در یک رستوران ایتالیایی بودم و تقاضای بوریتو کرده بودم. پیش‌خدمت گفت: "نمی‌دانم صبر کنید." او به آشپزخانه رفت که ببیند آیا بوریتو دارند یا نه. بعد برگشت و معذرت خواست که نداشتند. چون با اطمینان درخواست کرده بودم، او کاملا به حقیقت درخواست من شک کرده بود. با این‌که تقاضایی عجیب بود، ناگهان برای او نیز تبدیل به حقیقتی شده بود. (مایکل هس)

#جک_کنفیلد #مارک_ویکتور_هانسن #عامل_علاءالدین #مایکل_هس #داستان_آموزنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد