راز‏
راز‏

راز‏

- واکنش قانون جذب درست مثل واکنش ذهن توست . قانون جذب آنچه را تو نمی خواهی ، می شنود . وقتی به ندای درونت گوش می دهی که افعال و عبارت منفی به کار می برد ، در واقع توجه و انرژی خودت را به چیزهایی می دهی که آنها را نمی خواهی .

- اگر کنجکاوی بدانی که در هر زمنیه ای از زندگی ات امواج مثبت می فرستی یا منفی ، کافی ست به آن زمینه نگاهی بیندازی و ببینی چه چیزی دریافت می کنی . این جور شدن و تطابقی بی نقص است . تمام چیزهایی را که باعث می شود احساسی خوب به تو بدهد ، شناسایی کن و بیشتر به آن بپرداز .

- قانون جذب صرفا" در برابر آنچه در مورد گفته ها یا افکارت احساس می کنی ، واکنش نشان می دهد . سرعت قانون جذب نسبت مستقیم با میزان پذیرش تو دارد . طبق قانون جذب ؛ باور محدود ، فکری تکراری است که تو را از جذب خواسته هایت باز می دارد .

- من می توانم باورهایم را هر طور که دلم بخواهد تغییر دهم و از طریق قانون جذب باورهایی تازه خلق کنم . من می توانم خودم را از الگوهای آبا و اجدادی و باورهای دست و پاگیر اجتماعی رها کنم و یک بار برای همیشه ثابت کنم که قدرت درونم از قدرت درون جهان برتر است .

"راز"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد