راز‏
راز‏

راز‏

انگیزه یک #احساس است.
اگر انگیزه میلی تا این اندازه قوی است که موجب عمل می‌شود، پس باید یک جزء احساسی باشد، زیرا میل یک احساس است.

#تام_گورمن #انگیزش #انگیزه





من همانقدر به خدا محتاجم که او به من مشتاق. زیرا من ابزاری هستم در دست او تا مشیت خود را از طریق من به انجام برساند.

#چهار_اثر_از_فلورانس_اسکاول_شین #جملات_تاکیدی






مأیوس نشوید
آیا به دلیل این‌که در یک #امتحان موفق نشده‌اید، احساس می‌کنید همه چیز خود را از دست داده‌اید؟
اگر به یکی از برگه‌های امتحانی خوب پاسخ ندادید، فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. با مثبت اندیشی و برنامه‌ریزی برای امتحان بعدی سطح بازدهی خود را بهبود بخشید.

#446_نکته_روانشناسی_ساده #مثبت_اندیشی
The Secret








من یک روز هم در زندگی کار نکردم.
همه کارهای من جنبه تفریح و سرگرمی داشت.
(توماس ادیسون)

#جک_کنفیلد #کلید_کاربردی_قانون_جذب #قانون_جذب #نگرش #شادی







فرق آدم‌های موفق و ناموفق در آن چه که دارند نیست، بلکه در این است که با توجه به امکانات و تجربه‌های خود، چه می‌بینند و چه می‌کنند.

#راز #راز_خوشبختی #جملات_الهام_بخش #آنتونی_رابینز







الهام تعهدی نسبت به یک هدف به دست نمی‌دهد. روشی برای احساس فراهم نمی‌آورد یا برنامه‌ای برای تغییر حالت روحی بی‌انگیزگی به حالت روحی دارای انگیزه ندارد. به یاد آورید که انگیزش میلی است به اندازه کافی عمیق تا شما را برای عمل، به حرکت درآورد.
#تام_گورمن #انگیزش #انگیزه #الهام

الهام می‌تواند شروع و جرقه انگیزه باشید، اگر پس از الهام گرفتن، دست به اقدام بزنید.
#ادمین_راز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد