راز‏
راز‏

راز‏

#کلیدهای_قدرت
#کلید_عشق

حتی بعد از گذشت این همه وقت خورشید هرگز به زمین نمی‌گوید «تو مدیون من هستی». ببینید این چگونه عشقی است که همه آسمان را روشن می‌کند. (حافظ)

#راندا_برن #قدرت
#عشق





هر آن چه در این لحظه در زندگی دور تو را احاطه کرده است، از جمله آن چه در موردشان گله داری، خودت آن را جذب کرده‌ای.
می‌دانم که از شنیدن این حرف نفرت داری و فوری می‌گویی: "من که تصادف اتومبیل را جذب نکردم، من این مشتری بخصوص که برایم مسأله ساز شده است، به خود جذب نکردم. من که بدهکاری را جذب نکردم."
اما من رک و صریح به تو می‌گویم که بـلـه، تو این چیزها را جذب کرده‌ای. البته درک این مطلب از سخت‌ترین مفاهیم است.
اما به محض اینکه آن را بپذیری، زندگی‌ات متحول می‌شود.
دکتر جو ویتل

#راز #راندا_برن #قانون_جذب #احساسات #احساس #افکار #فکر






توازنم بر صخره‌ای محکم استوار گردیده است. به روشنی می‌بینم و بی‌درنگ عمل می‌کنم








گاهی انرژی منفی ارسالی با اتفاقات دیگه ای هم فرکانس میشه و یک اتفاقی که حتی به ذهن شما ممکنه خطور نکرده باشه، اتفاق بیفته
قانون جذب به احساسی که داریم (مثبت یا منفی) پاسخ میده نه فکر ما.







الهام احساس خوبی به انسان می‌دهد و مردم داشتن احساس خوب را دوست دارند. اما انگیزش یعنی کار در جهت آن چه شما می‌خواهید، حتی در زمانی که احساس خوبی نسبت به آن نداشته باشید. انگیزش باید با انتخاب هدف‌های دراز مدت، در مقابل رضایتمندی کوتاه مدت، سروکار یابد.
#تام_گورمن #انگیزش #انگیزه #الهام

اگر انگیزه لازم برای رسیدن به اهداف بلند مدت را داشته باشید، الهام می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرت بخش (مانند یک نوشابه انرژی‌زا) انگیزه شما را قدرت بخشد. اما الهام بدون داشتن اهداف بلند مدت یا انگیزه نمی‌تواند به قدرت انگیزه، شما را به موفقیت برساند.
#ادمین_راز








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد