راز‏
راز‏

راز‏

کلیدهای_قدرت
#کلید_عشق
عشق شاه کلیدی است که دروازه‌های خوشبختی را می‌گشاید.
(الیور وندول هلمز – رییس دانشکده پزشکی هاروارد)

#راندا_برن #قدرت #عشق





غالبا وقتی مردم با راز آشنا می‌شوند، وقایعی تاریخی را به خاطر می‌آورند که افراد بی‌شماری جان خود را از دست دادند و از نظر آنان غیرقابل درک است که این همه مردم این وقایع را به خود جذب کرده باشند. طبق قانون جذب، حتما آن‌ها با وقایع هم بسامد بوده‌اند. الزاما به این مفهوم نیست که آن‌ها دقیقا در مورد وقایع فکر کرده‌اند، اما به هر حال بسامد افکار آن‌ها با بسامد وقایع یکی بوده است. اگر مردم بر این باور باشند که در زمانی عوضی در جایی عوضی بودند و خودشان هیچ کنترلی روی شرایط بیرونی نداشتند، این گونه افکار راجع به ترس، جدایی و عدم قدرت، در صورتی که سماجت به خرج داده شود، ممکن است آن‌ها را جذب مکانی و زمانی عوضی کند.

پ.ن: اگر جدایی، بی پولی، عدم عشق، شغل بد و ... را تصور نکرده‌اید اما دچار این اتفاقات بد شده‌اید، یعنی با آن‌ها هم بسامد شده‌اید، به این معنی که شاید افکار منفی دیگری مانند عدم رضایت از وضعیت زندگی، شما را با جریانات منفی دیگر هم بسامد کرده باشد.
پس هر گونه انرژی منفی در هر زمینه‌ای را کنترل کنید تا با جریانات منفی هم بسامد و هم راستا نشوید.

#راز #راندا_برن








افکار بصورت موج پراکنده میشوند پس افکار مثبت من با افکار مثبت و انرژی های مثبت دیگه هم فرکانس میشه و اتفاقات خوب دیگه در همون موضوع رو برای ما فراهم می کنه.







افکار زیبا و دوست داشتنی‌ام خیلی زود و به شکلی معجزه‌وار به واقعیت تبدیل می‌شوند.
همراز: پریسا حداد

#راز #راز_خوشبختی #جملات_تاکیدی









همین حالا حق انتخاب داری. دلت می‌خواهد بر این باور باشی که صرفا بداقبالی باعث رخ دادن مواردی ناخوشایند در هر زمان برای تو می‌شود؟ دلت می‌خواهد باور کنی که تو می‌توانی در مکان و زمانی عوضی باشی؟ و این‌که خودت هیچ کنترلی روی اوضاع و شرایط نداری؟
یا این‌که دلت می‌خواهد باور کنی که تجربه زندگی در کنترل خود توست و فقط مواردی جذب و وارد زندگی تو می‌شود چون تو خودت این گونه فکر می‌کنی؟
تو اختیار داری و هر کدام را برای فکر کردن انتخاب کنی، تجربه زندگی‌ات خواهد شد.

#راز #راندا_برن #قانون_جذب



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد