راز‏
راز‏

راز‏

* دوستی نوشتن :

نکته کلیدی که من شخصا تجربه کردم و اگه نباشه این تصویر سازی ها جواب نمیده "انتظار" است. اگر شما صرفا تصویر سازی کنید و لبخند زورکی بزنید و مدام تلقین و تکرار کنید که فلان چیز میشود ولی عمیقا انتظار وقوع اون رو نداشته باشید عملی نمیشه. ولی من از چند روز پیش نتیجه فوق العاده موثر انتظار داشتن رو نه احساس بلکه در عمل تجربه کردم. حالا دارم یکی یکی حلقه های گمشده راز رو پیدا میکنم. و فکر میکنم دیدن و خواندن کتاب راز به تنهایی نمیتونه زیاد موثر باشه باید حتما مسائل تکمیلی هم کنار باشه.

 

 


 

#کلیدهای_قدرت
#‏کلید_سپاسگزاری

سپاسگزاری از کلمه ساده متشکرم شروع می‌شود، اما باید با تمام وجود سپاسگزار باشید. هر چه بیش‌تر متشکرم را تکرار کنید، بیش‌تر آن را احساس می‌کنید و عشق بیش‌تری دریافت خواهید کرد.

#‏راندا_برن #‏قدرت #‏شکرگزاری #‏سپاسگزاری

 

 

 




 

            «مثبت‌اندیشی»

معنای دقیق مثبت‌اندیشی این است که: شما به افکار مثبت می‌اندیشید و از افکار منفی پرهیز می‌کنید. شما درباره خودتان و هدف‌هایتان، برنامه‌هایتان و توانایی‌تان برای عمل کردن با افکار مثبت می‌اندیشید. شما درباره افراد زندگی‌تان و کسانی که دیدارشان می‌کنید، با افکار مثبت می‌اندیشید. در صورت امکان، درباره جهان و وضعیت‌هایی که به شما عرضه می‌کند، با افکار مثبت می‌اندیشید.

#‏تام_گورمن #‏انگیزش #‏انگیزه #‏روش‌های_انگیزش #‏مثبت_اندیشی #‏قانون_جذب

 




 

عده‌ای از مردم عقیده دارند که ما از طریق دعا با خدا حرف می‌زنیم و از طریق مراقبه به او گوش می‌دهیم. از طریق تفکر و تعمق می‌توان به درون خود توجه کرد و به عمیق‌ترین حقیقت و حکمت درون وصل شد.
از طریق هر کدام از این کارها است که تو دریچه قلب و ذهن خود را می گشایی و خودت را آماده می‌کنی تا هدایت و الهام بخشی الهی را دریافت داری.

#‏جک_کنفیلد #‏کلید_کاربردی_قانون_جذب #‏دعا #‏مراقبه




 

 

(گام دوم ایمان/باور)

یکی از راه‌های افزایش قدرت ایمان و باور و عدم فراموشکاری، نوشتن دفترچه آرزوهاست.
وقتی دفترچه آرزوها و خواسته‌هایت را تشکیل دادی، وقتی به هر آرزو و خواسته‌ای که رسیدی در دفتر خود علامت (♥) زدی و تاریخ دریافت آن را نوشتی، بعدها که به دفترت مراجعه می‌کنی، می‌بینی که چقدر آرزوهای کوچک و بزرگ داشتی که همه برآورده شده‌اند، شاید هرگز هم متوجه نشده باشی که چطور برآورده شد، ولی برآورده شده‌اند.
پس هیچ وقت درخواست و آرزویی از ما دریغ نشده، به جز زمانی که نمی‌دانستیم که چی می‌خواهیم یا ایمانمان به انداره کافی قوی نبوده.
پس ایمان و باورت را همیشه در قلبت حفظ کن و مطمئن باش با امید به خداوند تمامی خواسته‌ها و آرزوهایت برآورده می‌شوند.

#‏ادمین_راز #‏راز #‏قانون_جذب #‏گام_دوم #‏ایمان #‏باور





 

            برنامه 12 مرحله‌ای برای تسهیل در کارها
4- برای مراقبه و یوگا وقت بگذارید.
هر روز حداقل 20 دقیقه به خودتان وقت بدهید که آرام بنشینید و با خداوند ارتباط آگاهانه برقرار کنید. در مدتی کوتاه به دلیل کاری که برای جسم خود می‌کنید، احساس سلامتی بیش‌تر، تنش کمتر و نیز احساس شور و شوق می‌کنید.

#‏وین_دایر #‏معنویت #‏آرامش #‏زندگی #‏زندگی_ساده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد