راز‏
راز‏

راز‏

طبق قانون جذب : فرایند خلاقه به شما کمک می کند تا آنچه را می خواهید بیافرینید
قانون جذب می گوید : در سه مرحله : بخواهید ، باور کنید و دریافت کنید .

طبق قانون جذب ؛ خواستن از جهان هستی فرصتی است تا در مورد آنچه می خواهید به روشنی و وضوح برسید . به محض این که ذهنتان روشن شد ، عملا" درخواست کرده اید .

باور کردن شامل عمل کردن ، سخن گفتن و فکر کردن به طریقی است که انگار شما هم اکنون آنچه را خواسته اید دریافت کرده اید . زمانی که شما ارتعاش دریافت کردن را ارسال می کنید ، قانون جاذبه آدمها ، رویدادها و شرایطی را به حرکت در می آورد تا شما آن چه را خواسته اید دریافت کنید.

طبق قانون جذب ؛ دریافت کردن شامل احساسی است که شما خواهید داشت زمانی که خواسته تان متجلی شده است . احساس خوبی داشتن در این لحظه شما را با ارتعاش آنچه می خواهید هماهنگ می کند .

این قانون جذب است که می گوید برای وزن کم کردن ، بر « وزن کم کردن » تمرکز نکنید . به جای آن بر وزن ایده آل خود متمرکز شوید . همان احساسی را داشته باشید که در وزن ایده آل خود دارید آنگاه آن را به سوی خویش می کشید .

طبق قانون جذب ؛ برای جهان هستی متجلی کردن آنچه شما می خواهید زمان نمی برد و همان قدر آسان است که یک دلار را متجلی کند یا که یک میلیون دلار را .

آغاز کردن با یک چیز کوچک مثل یک فنجان قهوه یا یک جای پارک راه آسانی است برای تجربه ی قانون جاذبه در عمل . مقتدرانه قصد کنید تا چیز کوچکی را جذب کنید . وقتی قدرت جاذبه ی خود را تجربه کردید ، به سوی خلق کردن چیزهای بزرگتری حرکت خواهید کرد .

به گفته قانون جذب ؛ روز خود را از قبل بیافرینید با اندیشیدن به طریقی که می خواهید آن را بگذرانید ، در این صورت زندگی خود را با قصد خواهید آفرید .

خواستن و انتظار داشتن نیروی جاذبه قدرتمندیست . منتظر آنچه می خواهید باشید و منتظر آنچه نمی خواهید نباشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد