راز‏
راز‏

راز‏

**این فکر شما است که زندگی شما را می سازد , آینده همین امروز است**

**** خود را ما خطاب نکنید

چرا عقاید خود را از جانب دیگران می گویید؟ چرا برای بروز عقاید و نظرات و احساسات خود از واژه «ما» استفاده می کنید؟ شما که دستور زبان را آموخته اید! بیان نظرهای شخصی با واژه «ما » نوعی رفتار خودشکنانه است. یعنی :« من » به تنهایی کسی نیستم که حرفی برای گفتن داشته باشم! وقتی شخصی «من» خود را قبول ندارد و خود را به تنهایی یک تن کامل نمی پندارد، برای آنکه احساس کند پشتوانه ای دارد و دیگران هم او را قبول دارند، از واژه «ما» استفاده می کند. تکرار واژه (ما) به جای واژه (من ) اتکا به نفس و خودباوری را کاهش می دهد. چنین فردی در شرایط مختلف اجتماعی برای انجام اهداف خود به دنبال پشتوانه ما و من های دیگر می گردد تا «ما » از قدرت اجرایی لازم برخوردار شود. هرگز نگویید: ما می گوییم! ما رفته بودیم! ما بخوانیم! و ... همچنین از فعل جمع هم برای بیان کارهایی که خود انجام داده اید، استفاده نکنید. من خود را کامل احساس کنید. توانمند و مقتدر! گاهی هم عقاید خود را از جانب دیگران و افراد مهم بیان می کنید که این دیگر بدتر از بد است. مثلا می گویید: یکی گفته است، بزرگی معتقد است، سیستم اعتقاد دارد! ابوعلی سینا می گوید و ... اگر نظر خاصی دارید، آن را با جرأت و شهامت بیان کنید؛ از جانب شخص خودتان بگویید: من معتقدم ... به دنبال آن، می توانید نظر دیگران را که موافق نظر شماست، بیان کنید. اما مراقب باشید که بیان فوری نظر دیگران ، دلیل بر عدم تایید خود نباشد. وقتی نظر خود را می گویید به تکاپو نیفتید که عقیده دیگری را هم سریعا بیان کنید تا «من» شما تقویت شود. عقاید خودتان را فقط از جانب خودتان بگویید.








شکرگزاری فرایند قدرتمندیست برای شیفت دادن یا تغییر انرژی شما که مقدار بیشتری از آنچه می خواهید را در زندگی به سوی شما می آورد . برای آنچه که دارید شکرگزار باشید تا چیزهای خوب بیشتری به سویتان جذب شوند .

تجسم ، فرایند خلق تصویرها در ذهن شماست . تصویر لذت بردن از آنچه می خواهید . زمانی که تجسم می کنید ، اندیشه های قدرتمند و احساس داشتن در همین لحظه را پدید می آورد . قانون جاذبه آنگاه این واقعیت را به شما بر می گرداند ، همان گونه که در ذهنتان دیده اید .

برای استفاده از قانون جاذبه به نفع خودتان آن را به عادت بودن خود تبدیل کنید نه این که واقعه ای گهگاهی .

طبق قانون جذب ؛ در پایان هر روز ، پیش از رفتن به رختخواب به وقایع آن روز بیندیشید . هر لحظه یا رویدادی را که مطابق میل شما نبوده است را در ذهنتان به طریقی که دوست می داشتید اتفاق بیفتد ، بازآفرینی کنید .

برای جذب پول ، بر ثروت تمرکز کنید . غیر ممکن است که پول بیشتری را به زندگی خود جذب کنید اگر تمرکز شما بر فقدان آن باشد .

مفید است که بتوانید از تخیل خود استفاده کنید و به این باور برسید که هم اکنون پولی را که می خواهید دارید . بازی ثروتمند بودن را درآورید تا احساس بهتری نسبت به پول داشته باشید . وقتی احساس بهتری پیدا کردید پول بیشتری به زندگی شما سرازیر خواهد شد .

اکنون احساس شادمانی کردن سریع ترین راه برای جذب پول به زندگی شماست .

قصد کنید که به هر چیزی که دوست دارید نگاه کنید و به خود بگویید « می توانم این را فراهم کنم .می توان این را بخرم » آن وقت اندیشه تان را خواهید توانست عوض کنید و شروع کنید به داشتن حس بهتری نسبت به پول .

پول بدهید تا پول بیشتری به زندگی تان جلب شود . وقتی شما سخاوتمند باشید و احساس خوبی از شریک کردن دیگران در پول خود داشته باشید ، دارید می گویید « من خیلی پول دارم . »

کفه ی ترازوی اندیشه هایتان را به سوی ثروت خم کنید . ثروتمند بیاندیشید .

" منبع : اینترنت راز 2 "








همین حالا داری این کتاب [راز] را می‌خوانی، تو بودی که این را به سوی زندگی‌ات کشاندی و حالا انتخاب است که اگر حال و هوای خوبی در تو ایجاد می‌کند از آن استفاده کنی. یا اگر با آن حال نمی‌کنی، پس ولش کن. چیزی دیگر پیدا کن که با آن کیف کنی و در قلبت طنین افکن شود.
(دکتر جان گری)

‫#‏راندا_برن‬ ‫#‏راز‬ ‫#‏راز_حیات‬ ‫#‏دکتر_جان_گری‬

پ.ن: ورود شما رو به صفحه راز خوش آمد می گویم. و برای همه دوستان خیر و برکت، شادی و تندرستی، ثروت و حکمت آرزو می کنم.







(گام سوم: دریافت)
و در این روند مهم است که حس خوبی داشته باشی. ‫#‏شاد‬ باش، چون وقتی ‫#‏احساس‬ خوبی در تو ایجاد شود، خودت را در وضعیتی با بسامد هر آنچه می‌خواهی قرار می‌دهی. (مارسی شیموف)

‫#‏راز‬ ‫#‏راندا_برن‬ ‫#‏قانون_جذب‬ ‫#‏گام_سوم‬ ‫#‏دریافت‬







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد