راز‏
راز‏

راز‏

میگفت: « حالم از این حرفها بهم میخوره. واقعاً عصبی میشم وقتی که میشنوم یا میخونم که اگه یه مدتی به خواسته یا هدفت فکر کنی هر روز و هر شب به خودت تلقین کنی و تجسمش کنی از جایی که فکرش و نمیکنی به آرزوت میرسی و اون رو جذب میکنی. اینا همش یه مشت دروغه که تحویل ما میدن .من همۀ این کارها رو کردم هر تلقین و هر تجسمی رو که فکر کنی انجام میدهم اما به خواستهام دست نیافتم و هیچ کدوم نشد که نشد.»
همیشه یادتان باشد قبل از اینکه به وسیلهای بدگمان شوید و آن را ناکارآمد بخوانید با خود فکر کنید که شاید من طرز به کارگیری آن را نمیدانم.
اگر ما پشت اتومبیلی مینشینم اما نمیتوانیم آن را روشن کنیم و راه بیاندازیم قبل از آنکه این ماشین را بیمصرف تلقی کنیم باید فکر کنیم که شاید خودمان طرز کارش را نمیدانیم. :|
گاهی ما طرز کار قانون جذب را هم نمیدانیم.
فکر شما قدرت جذب دارد و به هر چه فکر کنید با انرژی که به عالم تابش میکنید آن را جذب میکنید، اما فکر داریم تا فکر.
همانطور که آهنربا قدرت جذب آهن دارد فکر شما هم قابلیت جذب دارد. اما مطمئناً قدرت همۀ آهنرباها در جذب و ربایش آهن یکسان نیست.
برخی از آنها بسیار ضعیف هستند و اگر در فاصلۀ بسیار نزدیکی با برادههای آهن قرار بگیرند آنها را جذب میکند اما برخی از آهنرباها نیز فوق العاده قوی هستند و می توانند قطعههای سنگین آهن را از جا کنده و به سوی خود بکشند.
حال ممکن است کسی که شنیده باشد آهنربا با مغناطیسی که دارد می تواند جذب کند آهنربای ضعیفی را در فاصلۀ ضعیفی از یک قطعه آهن بزرگ قرار دهد و بگوید پس چرا جذبی رخ نمیدهد و بعد با خود بیاندیشد که همۀ اینها دروغ است و در فیزیک عمری به ما دروغ گفتهاند! :|
توجه داشته باشید که اگرچه اینکه پیوسته در قانون جذب میگویند به هرچه فکر کنی آن را جذب میکنی حرف درستی است اما این فکر باید قوی باشد. هرچه قدرت فکر و تابش انرژی و مغناطیس شما بیشتر باشد قابلیت، شدت و سرعت جذبتان نیز بیشتر خواهد بود.
این توقع بیجایی است که شما بخواهید با افکار ضعیف جذبهای قوی را تجربه کنید.
برای قوی شدن فکر و افزایش توان جذب سه راز طلایی، وجود دارد.

باید به خود قول بدهید که این سه نکته را به طور جدی رعایت کنید و پس از آن انتظار جذب داشته باشید.
راز اول : فکر باید روند یکنواخت مثبت داشته باشد.
متأسفانه خیلی از کسانی که به اهداف و آرزوهایشان کم و بیش فکر می کنند روند یکنواختی ندارند.
گاهی به شیوۀ مثبت و گاهی به گونهای منفی فکر میکنند.
صبحها تجسم می کنند که از خود خانه یا مغازهای دارند و شبها با خود میگویند:« مگر دیگر با این شرایط اقتصادی میشود خانه یا مغازهدار شد!»
صبحها دعا میکنند که خدایا به من همسر خوبی عطا کن و شبها با خود اینطور فکر میکنند که من میدانم که آخرش هم ازدواجم جور نمیشود.
صبحها برای بهبود بیماریشان تلقین میکنند که من در سلامت کامل جسمی به سر میبرم اما شبها اینطور فکر میکنند که بیماریشان خوب بشو نیست.
دقت کنید که شما باید که هر بار که به خواستهتان به شکل ارادی فکر میکنید و یا اینکه به ذهن تان خطور میکند باید به شیوهای مثبت دربارۀ آن فکر کنید و به آن انرژی بدهید.
اینکه شما روزی مثبت و روزی منفی باشید مثل این است که یک روز گیاهی را که قصد پرورشش را دارید آب بدهید و روزی دیگر با لگد به آن بکوبید.

راز دوم: فکر باید با باور و ایمان باشد.
اگر توجه کنید میبینید که وقتی شما برای رفتن به مقصدی از مسیری دارید میروید که چندان به درستی آن مسیر مطمئن نیستید ناخودآگاه گامهایتان سست و کند است.
اما اگر اطمینان داشته باشید که مسیر درست است قدمهایتان را محکمتر و پرانرژیتر برمیدارید.
فکر کردن به خواستههایتان نباید با شک و تردید همراه باشد که این قابلیت جذبتان را بسیار ضعیف میکند.
اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در هنگام تلقین و تجسم اهدافتان اینطور فکر میکنید که آیا واقعاً میشود باید بدانید که نمیشود.
اگر میخواهید قانون جذب را محک بزنید و ببینید که آیا مؤثر واقع میشود یا خیر من به شما اطمینان می دهم که نمیشود.
اگر از اکنون از شما بپرسند که آیا لباسی به تن دارید قاطعانه پاسخ میدهید: بله. وقتی به خواستههایتان نیز فکر میکنید باید مانند لباسی که اکنون به تن دارید در ذهنتان ببینید که به هدفتان دست یافتهاید.

راز سوم : فکر باید استمرار داشته باشد.
توجه داشته باشید که هر ضعیفی با تکرار قوی میشود. وقتی شما الان به هدفتان میاندیشید صرفاً یک موج بسیار ضعیف را تابش می کنید و بدیهی است که چنین تابشی قدرت و قابلیت جذب ندارد.
این فکر را باید تکرار کنید. صبح ، ظهر ، شب و پیوسته باید در ذهنتان باشد. متأسفانه ما معمولاً چند روزی را با هیجان کاری را انجام میدهیم و پس از مدتی آن را رها میکنیم.
این برای کار کردن قانون جذب کفایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد