راز‏
راز‏

راز‏


% عبارات تاکیدی چیست %

برای تغییر رفتار و یا تغییر باور و ذهنیت
باید یک سری
# جملات مثبت # رو
حداقل 21 تا 40 روز بطور منظم و
با توجه کامل و دقت ذهنی
تکرار کرد
تا ذهن بتونه اون مطلب رو باور و قبول کنه ....


نکته 1 راجع به عبارت تاکیدی :

عبارت رو بهتره خودتون بر اساس روحیات و اهداف خود بسازید.
یا از بین عبارات تاکیدی معرفی شده به شما
اون جمله ای رو انتخاب کنید
که بهتر میتونید باهاش ارتباط برقرار کنید ....
پس هیچ عبارتی رو به صورت طوطی وار بکار نبرید.

نکته 2:عبارات تاکیدی حتما باید بصورت عبارات مثبت ،در زمان حال و با حالت شکرگزاری باشد .....

ممکنه مفهوم ذهنی جمله شما مثبت باشه ولی اگر ظاهر جمله منفی باشه
این جمله بسیار اثر تخریبی و منفی روی ذهن شما خواهد داشت .....
دلیل، این است که ذهن ما مفهوم جملات را درک نمیکند
و فقط معنی لغوی جمله رو درک میکنه
و درکی از خواستن یا نخواستن شما نداره
فقط اون چیزی رو درک میکنه که شما درحال فکر کردن بهش هستید .....

بعنوان مثال :

من امروز دروغ نمیگویم

جمله ای کاملا منفی است
ذهن شما فقط به مفهوم "دروغ " توجه دارد
باید بگید
# من امروز سعی میکنم راست ترین جملات را بکار ببرم #


و جملات باید بصورت حال و باحالت شکرگزاری باشد
یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بطور مثال شما دوست دارید خانه بخرید
یا سلامتی تون رو ارزو دارید

باید جمله مثبتت تون با شکرگزاری و در حال بیان شود
یعنی نگید من در اینده سلامتی ام رو بدست بیارم
یا در آینده خانه بخرم

اما سوال؟؟
(مثلا من چطور بگم من الان حالم خوبه
یا من الان خانه دارم؟ در حالیکه دارم درد رو تحمل میکنم یا خونه ای در کار نیست)
پاسخ:کاملا درسته
جمله تاکیدی باید طوری بیان شود که در عین حال که به زمان حال نوشته شده به خودمون دروغ هم نگفته باشیم.

مثلا در مورد مثال بالا باید بگیم:

(خدایا ازاینکه که به تک تک سلولهای بدنم دستور دادی خودشون رو ترمبم کنند و من هر لحظه نسبت به لحظه قبل سالم تر میشوم از تو سپاسگزارم؛

یا در مورد خانه باید گفت :
خدایاشکرت که در همین لحظه تمام کائنات در حال تکاپو هستند تاشرایط خرید
بهترین خانه رو با بهترین شرایط برای من فراهم کنند و من به خانه دلخواهم دسترسی پیدا کنم.)


نکته 3:
تکرار جملات تاکیدی نباید بصورت طوطی واری و لقلقه زبان باشه
باید با حضور کامل ذهن و قلب باشه تا بتونه تاثیر گذار باشه
هر روز چند مرحله و هر مرحله چند بار تکرار کنید .
اونقدر تکرار کنید تا احساس کنید مفهوم جملات رو دارید با پوست و گوشتتون احساس میکنید؛



جملات تاکیدی باید طوری بیان شوند که به خواسته ات رسیده ای وبا شور وشوق در حال استفاده از ان هستی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد