راز‏
راز‏

راز‏

چگونه از قدرت ذهن در جهت اهداف خود استفاده نماییم؟
*ذهن باترکیب و تداخل امواج غیرمادی دریافتی ازاجسام تصاویر جدیدی را میتواند خلق کند که ممکن است واقعی به نظر نیایند ولی این موضوع چندان اهمیت ندارد موضوع مهم این است که ذهن با ترکیب و تداخل امواج غیرمادی که از اجسام ساطع شده است توانسته است این تصویر جدید را بسازد.
با توجه به این موضوع که ذهن تصاویری را به وجود می آورد که اجزاء آن را از محیط دریافت کرده است و این اجزا برای ما شناخته شده اند بنابراین تصویر به وجود آمده چیزی جز واقعیت نمیباشد زیرا مغز با استفاده از اجزا واقعی به این موضوع رسیده است ولی ممکن است برای رسیدن به آن در واقعیت تلاش بسیار زیادی لازم و به تکنولوژی جدیدی نیاز باشد ولی مغز انسان با توجـــه به این توانایی خود در فضای ذهن توانسته است این عمل را به راحتی انجام دهد (البته این موضوع از دید ما بسیار آسان تلقی می شود ولی مغز فرآیند بسیار پیچیده ای را طی می کند تا به موضوع جدیدی دست یابد) موضوعــــی که از نظر ما ممکن است تنها یک تصور و تخیل خام بشمار رود.
*این موضوع نشان میدهد که تخیلات و تصورات یک ذهن تا چه اندازه ممکن است در زندگی انسان مفید باشد. برای ادامه بحث می توان از یک مثال استفاده نمــود شما می توانید در ذهن خود یک آچار پیچ گوشتی دو سو را در ذهن تصور نمـــوده پس از آن یک آچار چهارسو را در ذهن تصور نمود. حال در ذهن خود یک نوع آچار را تصور نمایید که ۶ سو ۷ سو ۱۰ سو و یا ترکیبی از اینها باشد . مطمئن باشید که آچار ساخته شده در ذهن یا وجود خارجی دارد و یا قابل ساخته شدن است. ذهن ما با استفاده از تصویری که از ابزارها ما در ذهن داریم تصاویر جدید را میسازد. هر چند این مورد یک مثال ساده است ولی ذهـــن توانــــایی آنرا دارد که ترکیب های پیچیده تری را نیز انجام دهد. به عنوان مثال دیگری در این خصوص تشکیل تصـــویر توسط ویدئو پروژکتور بر روی پرده است حال تصور نمایید که تصویر به جای پرده روی فضای خالی تشکیل شود این موضوع در ذهن قابل انجام است بنـــــابراین نشـــان می دهد که مغز به راحتی با استفاده از اجزا رسیده به آن تصـــویر مذکور را ساخته است بنابراین این کار عملی است و می توان با درک جزئیات این تداخل و ترکیــــب امواج در مغز راهی برای رسیدن به این موضــــوع به دست آورد. برای این منظـــور روش های ریاضی و فیزیکی وجود دارد که مسیر صحیح را به ما نشان می دهد راز این موضوع در این نهفته است که تداخل و ترکیب امواج غیرمادی بسیار به امــــواج مادی شبیه بوده و تکنولوژی شناخته شده برای درک و تفسیر این امواج در مــــورد امواج مغزی نیز قابل استفاده است.
منبع : بخشی از مقاله ای از سایت قدرت ذهن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد